Slut på slappandet


Fotad av moi tidigare idag... Så här fint och blommigt är det i trädgården nu! :D

Det blev visst ingen städning, hehe... Orkade inte, vädret var ju så fint så jag gick ut för att inviga min cykel för i år istället! den var skitig och dammig efter typ ett halvår i garaget så jag tvättade den och höjde styret och sånt först, så nu är den frrräsch. Fan vad gött det kommer bli att kunna cykla typ ner till tunnelbanan eller skolan, det går ju mycket mycket snabbare!

Men nu är det i alla fall slut på slappandet som rubriken säger, för jag ska strax möta upp Moa och dra ut på en jobbigt lång springrunda som hon har planerat. :) Måste ju träna lite inför 6km loppet vecka 17 i alla fall!
Vi ses senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0