So much to do, so little time

Puh, vilken dag. Den har vart sjukt bra alltså, men stressig! På svt fick vi vara på Lilla Aktuellt vilket var skitkul!! Alla var verkligen jättetrevliga, det var en rätt liten grupp med reportrar, programledare, redaktörer m.fl. Vi satt ute och åt med dem på lunchen också, det var så himla soligt och varmt! Behövde inte ens en jacka eller kofta, sååå underbart.

Sen i alla fall var jag på keramiken i typ 2 min haha och hämtade en tallrik och en kopp som jag har gjort och som blev klara till idag. Och efter det störtade jag hem och bytte om till träningskläder och mötte upp Moa för en lång springtur. Det gick jättebra! :D Men nu är jag trött...
Efter det var jag även och hämtade Tulpankungen-blommor som vi alltså har sålt med klassen. Och nu sitter jag här!
Ikväll måste jag även försöka hinna träffa Fanny för att akut-plugga franska, hon drar ju till NY imorrn den lyckliga jäveln.
Men vi hörs senare hörrni! Kram kram kram!!


Från idag. De första två är tagna på lunchen  när det var fetvarmt och den sista från när vi var påväg hem med glass! Fast då hade solen tyvärr gått i moln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0