Tillfällig bloggpaus

Nej hörrni, jag har försökt men utöver datorn går det nu inte alls att ladda över bilder, och då är det så himla tråkigt att blogga! :( Jag vill blogga, men jag vill inte blogga utan nya bilder från mina dagar för då blir det bara fult och tråkigt och det är inte rättvist mot er, nu när statistiken går uppåt och allt... Så kort sagt, jag tar en mini-bloggpaus tills jag kan få ordning på det lilla teknik-kaoset här. Och med mini menar jag mini, hoppas på att vara tillbaka redan typ i övermorgon eller kanske till och med imorgon. Tack för att ni är så fina, hatar att alla prylar ska behöva krångla men jag ska fixa det, jag lovar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0