TISDAG

Tja! Jag har inte hunnit blogga förräns nu för jag har haft fullt upp, så det är därför! Först hade jag ju prao från 9 till ca 14.30. Idag var vi på Veckans brott och dokumentäravdelningen. Det började med att vi fick se en riktigt bra men hemsk dokumentär som har vunnit en oscar tror jag, den hette The Cove och handlade om delfiner. Rekommenderas verkligen, så himla dramatisk och man blev verkligen chockad...
Sen fick vi vara med lite i kontrollrummet och studion och träffa Leif GW Persson lite typ, haha. :)

Efter praon tog jag en sväng förbi skolan för att hämta franska och lite annat, där träffade jag Vicki så vi snackade lite och kollade in genom fönstret till nya matsalen som invegs första dagen vi var på prao. Den ser stor ut!

Efter det var det i princip direkt till keramiken, och sen kom jag hem nu för en stund sen. Jag började typ skriva det här inlägget för en timme sen men datorn blev jättekonstig så jag var tvungen att starta om och hålla på lite sådär. Men nu funkar allt perfa igen! Har ni haft en bra dag?

Jag och Johanna fick syn på vår stora idol Bolibompadraken idag bland rekvisitan utanför bolibompastudion! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0