Charlie St Cloud

Kvällen hos Moa igår var mysig, en liten tjejmiddag + film. Vi såg Charlie St Cloud, den var lite sorglig men bra tyckte jag! Och Zac Efron var i huvudrollen... Åh vad jag önskar att jag inte tänkte på jävla High School Musical varje gång jag ser honom, men det gör jag... Men gudars skymning vad han är snygg.

Okej men nu i alla fall så är det strålande vackert väder! Jag ska bara hoppa in i duschen, sen slänga på mig lite kläder och åka och shoppa. Det behövs. Nu kanske jag är lite töntig då men jag tycker faktiskt att det är asskönt ibland att bara gå och driva i butiker, slösa pengar på onödig lyx och vara glad. Haha :) Vi får väl se vad jag kommer hem med, men ha det bra så länge ni! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0