Sommardag

Godmorgon på er!
Det gick visst inte så bra för mig med cp-datorn igår som ni kanske märkte, höhö... Tror inte det kommer bli någon bild i det där inlägget.
Hur som helst, idag gick jag upp strax efter nio vilket känns relativt tidigt med tanke på att det är påsklov, men vid 11 ska jag nämligen möta upp Emma och Moa och springa de omtalade två varven vid Mälarhöjdsbadet. Vi springer ju dem två gånger per år på tid på idrotten, tror att det är 5.4 km sist jag hörde men alla säger olika.
Det känns i alla fall bra att öva några gånger innan! :)

Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det visar sig. Bloggningen kan det bli lite sisådär med, orkar inte tjata om det här hela tiden men min dator har som sagt problem och det blir bara värre. Så just nu väntar jag på att min kära tekniska syster ska komma hem från London och fixa den, hehe...

Skönt att vädret är så himla fint idag med förresten, det är verkligen en humör-boost!

Två bilder från midsommar förra året. Ååååh vad jag hoppas det här vädret håller i sig, så himla härligt!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh sommar bilder!

2011-04-19 @ 14:01:12
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0