Det kunde lika bra ha vart sommarlov idag

Tja! Jag kom hem från Emma för ett tag sen, dagen har hittils vart otroligt bra! Vi satt och solade (shiiiiiit vad det var varmt!!!!!) och sen när Mira kom gick vi ner och köpte lunch, det blev baguette med goda pålägg. Sen satt vi bara ute i solen och chillade, läste tidningar och snackade, riktigt mysigt var det!

Nu måste jag tråkigt nog fixa med lite läxor och annat deprimerande skoltjafs innan jag gör mig iordning lite till senare när jag ska till kyrkan med Emma, Moa och säkert en del andra konfirmander, skärtorsdags-mässan får man inte missa vet ni! ;) Haha.
Vad har ni gjort idag då?


Några bilder från hemma hos Emma idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0