Tjaaaa

Jag kom hem för nästan 1½ timme sen. Allt gick bra, vi sjöng först i konserthuset och kollade på en annan konsert en stund också. Sen lunchade jag med en tjej från kören, och sen upptäckte jag att jag hade tappat min mobil nånstans i konserthuset hehe... Jag vet vad du tänker Emma, så typiskt mig. Men som tur var hade vår pianist i kören hittat den och tagit den med sig så jag fick tillbaks den sen! Puuuh... :)

Sen så övade vi lite inför kvällen i stadsmuséet vid slussen, och sen åkte jag hem! Jag har hunnit äta middag och nu ska jag faktiskt ganska snart gå igen, vi ska ju sjunga en sista gång ikväll. Får se om jag bloggar igen när jag är hemma, annars hörs vi väl imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0