Bowling

Hemma!
Bowlingen i Vårby/Vårberg(?) var asnice! Hela klassen var där utom Emma och Moa som tyvärr missade det. Det var i alla fall sjukt bra stämning, vi var slumpmässigt uppdelade i grupper om tre och tre så det var bara att slänga på sig de extremt snygga bowlingskorna (haha) och sätta igång.
Det var länge sen jag bowlade men det gick ändå bra! Eller ja, jag fick en strike åtminstone ;) Och 247 poäng om det säger er nåt?
Sedan påväg hem hade vi oavbrutet snöbollskrig vilket resulterade i dyblött hår och pandaögon, haha...

Imorgon har jag sovmorgon till kl 9.40 så jag kan gå upp kl 8 för ovanlighetens skull! Och så är det ju fredag, nice va? :) Fredagar är alltid uppskattade.
Jag hoppas ni också har haft en riktigt bra kväll!? Vi ses, en stor björnkram på er! ♥

Haha, ser ni likheten? Det gör jag...


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Gillar du bowling? :D

2011-02-11 @ 12:13:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Moa

haha men pandor är ju supersöta så :D <3

2011-02-11 @ 16:04:00
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0