Ett dåligt minne och en iskall dag

Godmorgon!
Idag hade jag sovmorgon, men det glömde jag. Jävligt synd, hade kunnat gå upp klockan 8 faktiskt, men jag gick upp 7, haha... Jaja, sömn är överskattat!
Grattis på Alla Hjärtans Dag förresten! Jag har fixat ett litet fint Kärleks-inlägg som kommer upp vid 12, haha, mest för att jag inte har nåt att göra nu men också för att det är en speciell dag!

Idag är jag fett opepp på skola nu när jag har fått sitta vid datorn och chilla hela morgonen, men vad gör man. -22 grader och självklart ska de svenska barnen kastas ut i kylan för att få sin viktiga utbildning. Åh vad bra.
För att göra det hela ännu jobbigare så måste jag också läsa upp en hel text på franska inför franska-klassen och vår nya, i och för sig duktiga, men lite läskiga lärare. Piss.

Menmen, nu ska jag inte sura på självaste kärleksdagen. Vi hörs senare, ha en awesome dag och kom ihåg att sprida lite kärlek! ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0