Honey, I'm home

Hemma! Har ni saknat mig?
Jag har haft det underbart i London, bara det att det var 10 plusgrader och ingen snö kändes ju som en helt ny värld, haha! Jag var så himla lycklig över våren och att jag kunde gå runt i jeansjacka/kavaj och tygskor, så nu är jag faktiskt lite förbannad att jag bor i Stockholm och inte London...

Jag har hur som helst hunnit med sjukt mycket på dessa tre dagar! Jag ska beskriva allt bättre imorgon och bomba er med bilder, men lite kort så har jag träffat släkten (med världens gulligaste bebis!), vart på teater och bio, shoppat, ätit massa god mat, promenerat runt i London m.m... Det har vart de bästa tre dagarna på länge.

Jag hoppas ni också har haft en jättebra start på sportlovet? Nu ska jag sova, massa godnattkramar på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0