If you hate the taste of wine, why do you drink it 'til you're blind?



We are nowhere and it's now - Bright Eyes

First day of my life - Bright Eyes

Nu har jag suttit här tillräckligt länge, ska hoppa in i duschen alldeles strax!
De två låtarna här över är riktig Bea-musik, sån musik som alltid får mig att längta bort, längta ut. Ibland blir jag så frustrerad, jag har inte ens gått ut åttan, ska gå nian och hela gymnasiet men ibland vill jag bara bort. Jag vill resa, jag vill ut i världen. Ung & dum, inga bekymmer, bara leva. Ta ett tåg hit och ett annat dit och inte veta var man kommer sova nästa natt, bara för ett tag. Ett par månader. Det skulle vara bra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0