Lättskrämda jag...

Alltså Gud, jag höll just på att dö.
Nej men seriöst, mina händer skakar fortfarande! Lättskrämd är jag, det kan jag erkänna, haha... Jaja, jag kanske ska berätta vad som hände?

Jag är ensam hemma, och som sagt så är jag lättskrämd, men för att komma till saken: helt plötsligt är det någon som ringer på dörren, riktigt långsamt...
Och jag hade just suttit och tänkt på vad jag skulle göra om någon typ bröt sig in i huset nu, p.g.a en tidningsartikel som jag läste förut. Så jag blev skitskraj, haha! :O Jag satt kvar med gittaren i famnen (för jag hade suttit och spelat på den) och tänkte inte alls på att gå och öppna. Så det var tyst en liten stund. Sen hördes det en knackning på dörren, och då vågade jag absolut inte gå och öppna när jag fick klart för mig att personen/personerna stod kvar utanför dörren, haha...

Jag vet, jag är patetisk. Men jag hoppas i alla fall att vem det nu var har gått iväg nu, för om någon ringer på dörren igen så kommer jag fan bli rädd på riktigt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0