Oh, heaven let your light shine down

Konfaträffen var jättemysig, vi var inte lika många där den här gången vilket bara var skönt. Vi fick gå runt till olika ställen och göra olika saker, typ kolla på en scen ur "Bruce Allmighty", diskutera lite, välja bland en massa bilder vilken som representerar Gud för oss, dricka té m.m.
Jag kom hem för kanske 40 minuter sedan och har hunnit äta.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kanske ta ett bad och ta hand om mig själv liksom. Har vart stressad och orolig över en massa olika saker på sistone och det blir ju lätt att man glömmer bort sig själv, skiter i att äta bra och sover för lite och bara skyller på att man inte har tid... I alla fall för mig.
Så det här blir sista inlägget för idag, jag ska ta och stänga av datorn och gå och hälla upp ett bad.
Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0