Opepp

Hej bloggen!
Sorry att jag inte har bloggat idag, har haft en ganska förvirrande dag... När jag vaknade mådde jag sådär och under dagen har jag pluggat lite, städat och gjort andra saker också. Men inte så mycket, för jag har vart jättetrött... Lite segt. Vad har ni gjort idag då?

Förresten, vet ni vad som hände mig för en liten stund sen? Det ringde i telefonen och jag svarade, och så var det en galen norsk gubbe som hade ringt fel... Han babblade på lite och frågade hur jag mådde och det var så himla komiskt, haha. Jag sa att jag mådde bra men att jag måste gå nu för annars skulle han fan ha fortsatt snacka hela dan... Sjukt. Det är verkligen alltid jag som svarar när det är nån galning i andra änden, haha.

Jaja, vilket intressant inlägg... eller inte. Men jag ska sluta nu, vi ses senare eller imorrn raringar! ♥
Publicerar strax ett inlägg med lite mysiga söndagsbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0