Skola, fika & keramik

Toodles!
Idag har jag först haft skola med vanliga lektioner, och sen åkte jag till keramiken som jag kom hem ifrån vid sju, som vanligt liksom.
Skolan var bra, på lunchen drog jag, Fanny, Emma och Johanna till Nästan Hemma och tog en kaffe/kaka, mys! Hade också muntligt fysikprov vilket kändes bra, och på syslöjden har jag börjat sy ihop delarna på min pyjamas-skjorta vilket är kul, för då ser man ju att det faktiskt händer någonting. Jag tycker det är lite tråkigt när man bara ska rita av och nåla och klippa o.s.v...

Hur som helst, nu har jag ätit och tänkte unna mig någon timme framför datorn, hihi. Men sen måste jag städa, plugga och tvätta håret så jag ska inte ligga helt på latsidan! ;)
Har ni haft en bra dag? ♥


Dagens fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0