So this is thursday

Hm vad trevligt det ser ut utomhus, vårväder på G? Eller inte.
Seriöst, jag höll på att blåsa bort på vägen hem, halkade ner i snön och fick genomblöta skor. :( Jävla vinter som gör en comeback när man minst anar det... Haha.

I alla fall, har ni haft en bra dag? Min dag var rätt awesome kan man ju säga, med tanke på den långa håltimmen imorse! Och även om man bortser från det så har väl det mesta vart bra tycker jag.
Ikväll blir det bowling med klassen för min del, Wilmas mamma skjutsar dit så jag blir hämtad vid typ 18.30.

Ska fixa nåt att äta nu, men vi hörs senare! Peace & love ♥

Haha ser en aning rolig ut men jag kan bjussa på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0