Söndag

Idag har jag varit i Liljeholmen med Fanny! Hon skulle lämna tillbaka ett par byxor och jag behövde köpa en bikini till på fredag då vi ska bada med klassen på idrotten. Båda sakerna gick bra, jag köpte den där bikinin med volanger på från H&M, alltså den som typ alla har.
Men det var faktiskt den enda snygga modellen de hade inne enligt mig och jag behövde en direkt, har nästan inga bikinis som passar och bara omatchade delar. Så jag behövde verkligen en ny till på fredag, och den här satt bra :) (Hm, vem försöker jag övertala, mig själv eller er? Haha. Men jag gillar den!)

Sen skulle vi också försöka sälja lite Hjärt&Lungfonden-prylar till vår klassresa, men det gick inte så bra för vi var fett opeppade och det var inte så mycket folk ute. Så vi sålde bara några, men whatever. Vi kan gå ut fler gånger.
Vad har ni gjort idag då?

Överdel: 129:- Underdel: 99:- från H&M

Kommentarer
Postat av: Moa

Men åh haha. Ska du också ha den på fredag..? Kom ihåg att jag köpte den först hehe :D

2011-02-13 @ 19:00:11
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0