Stressad

Hej på er! Har ni haft en bra tisdag? MIn var lite stressig faktiskt, jag känner att skolan (och då räknar jag främst hemarbetet) tar alldeles för mycket tid den här veckan. Menmen, det är väl så ibland.

I alla fall så sitter jag coh försöker fixa en powerpoint till min engelska-redovisning imorgon men ärligt talat så går det inte alls bra eftersom datorn säger att något är fel och den försöker fixa det och blablabla... Lite komplicerat liksom. Dessutom kan jag bara få OpenOffice att funka och inte Microsoft, så det kommer typ inte att gå att öppna i skolan? Jag fattar ingenting, haha...

Men om en halvtimme ska jag till keramiken och jag måste försöka få det här klart, så vi ses ikväll eller imorgon, puss!

Härlig bild från i somras... Jag längtar efter värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0