2011 - 01 - 27

Idag har jag haft en ganska okej dag, men vi skriver långa texter på både franskan, fysiken och på engelskan vilket kan vara lite jobbigt när man har alla tre lektioner på samma dag... Så jag blev helt snurrig i hjärnan av alla olika språk, haha!
Men i alla fall, har ni haft en bra dag?

Förresten, SHIT vad jag längtar efter våren! Jag gjorde en "våren 2011" - lista på Spotify och då började jag längta efter värme, sol och blommor så himla mycket... Gör ni också det?
Nu måste jag gå och äte för jag typ dör av hunger, men vi ses lite senare mina sötnosar! PUSS

ps: Jag jobbar lite på en ny header så ni vet, det kan ta lite tid för den blir inte riktigt perfekt, men det blir i alla fall en ny någon gång snart, promise!

Kommentarer
Postat av: EMMA

spännande med en ny heather!! :D

2011-01-27 @ 16:36:40
URL: http://fanvadbra.blogg.se/
Postat av: EMMA

spännande med en ny heather!! :D

2011-01-27 @ 16:36:40
URL: http://fanvadbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0