Ja, vad skulle man vara utan musik?

Just nu sitter jag och överför lite ny musik till min ipod, har hållit på med det ett tag för iTunes var tvungen att konvertera en massa låtar typ (?), det är ju första gången jag använder det på nya datorn. Kommer bli nice med lite nytt, min ipod har vart urladdad aslänge också för att jag aldrig orkar ladda den, det tar ju tre timmar haha. Och jag är inte den mest tålmodiga människan på jorden direkt. Men jag saknar den när jag inte kan använda den :(
Okej, nog om det. Haha, visst är det kul att jag kan babbla på typ hur länge som helst om ett relativt ointressant ämne (för er)? Eller inte, haha...
Har ni gjort nåt kul idag förresten?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0