Min fina fredag

Hej!! Förlåt!! Haha.
Nej men förlåt att jag inte har bloggat på hela dagen, jag hade helt enkelt inte tid... Det blir ju så ibland. Hur som helst så kan jag ju berätta lite om min dag:

Först var jag såklart i skolan, och sen efter sista lektionen (idrott i V-torp) åkte jag in till stan med Fanny, Johanna och Moa. Vi köpte present till min lilla Emma som ju har fyllt 15, och vi var hos henne och firade det ikväll. Vi gick dit vid 18.30 och jag kom väl hem för typ 40 min sen kanske.
Det var jättetrevligt, vi åt god middag med glassbomb till efterätt :D, pratade en massa och kollade på film (Step up 3) och åt sjukt mycket godis och chips m.m. En mycket bra kväll med andra ord!
Hoppas ni också har haft det bra!

Nu ska jag snart gå och lägga mig och njuta av att få sova ut ordentligt! Imorgon har jag en teater inbokad, annars får jag se. PUSS på er och sov gott sen! ♥

Fotade kvällens utseende lite snabbt strax innan jag gick. Klänningen är min syrra Johannas (jag tror att den är köpt i Argentina)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0