Nästan fredag

Den här dagen har varit relativt bra, lite seg fram till lunch men på musiken spelade jag och min grupp upp låten som vi hade övat på och det gick bra så det var ju nice :) Hade också engelska efter det vilket var chill för vi fick bara kolla/lyssna på klipp om Marilyn Monroe. Har ni haft en bra dag? Om inte så är det ju i alla fall fredag imorgon, yay :D Tänk positivt, haha.

Nu måste jag gå upp och fixa mat för om knappt 1 timme ska jag dra iväg till kören som börjar idag. Vi ska spela in alla jullåtarna från förra året så vi är på en annan plats med typ bättre akustik tror jag. Det är i Fridhemsplan i alla fall. Så jag är hemma någon gång ikväll, får se om jag hinner blogga då.
Puss & kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:D :)

2011-01-13 @ 18:15:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0