Nyårsdagen

Oj, nu när jag äntligen har vaknat har ju fan halva dagen gått, hehe...
Hade ni en bra kväll igår? Det hade jag. Först middag hos några vi känner som sagt och sen åkte jag hem och träffade mina fina tjejer, vi var uppe på en fett bra plats (fast inte ensamma alltså, det var en massa andra där) och kollade på fyverkerier och skålade.
Haha och vet ni det första jag gjorde när det typ hade gått en kvart på det nya året? Ramlade pladask ner i djupsnön och blev iskall och utskrattad, haha.

Idag kommer inte mycket bli gjort, jag är trött och seg och stannar nog i sängen, hihi :) Men det låter ju inte helt fel. Ha en bra dag hörrni, pusspuss ♥
ps: Lägger upp outfitbilder m.m. snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0