Nyårsoutfit



Det var lite svårt att få till bra outfitbilder men här är ju några i alla fall!

Klänningen, som jag älskar, är min syster Johannas och kommer från Topshop
Svarta nylontights från Lindex hade jag också men på bilderna har jag träningstihts från H&M för vi hade vart ute och det var kallt ;)
Armbandet är också från Topshop, och min dubbelring från Glitter

Haha förresten vet ni vad jag verkligen ångrar? Jo, jag ska ju praoa en vecka på SVT och då ska man ha ett foto på sig själv, typ som på ett id-kort tror jag. Och jag har redan mejlat en bild på mig själv till dom, fast nu har jag ju många andra som är mycket nyare och snyggare från igårkväll... Fan också, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0