Onsdag den 19/1-11

Oj, vad händer med uppdateringen här egentligen? Ingenting alls, tydligen, haha. Nej men jag har haft fullt upp precis hela dagen idag, så jag hann helt enkelt inte... Men hur som helst, har ni haft en bra dag?
Min dag började med skola 8.20 - 13.45 (kortaste dagen, woho), sen gick jag & Wilma direkt hem till henne för att planera vår ledarskapsuppgift.
Efter det gick vi direkt till konfaträffen i kyrkan som var kul och mysig, och sen gick jag hem och åt middag och kollade på film med Jennifer.

Och sen blev det nutid, hehe. Så det var väl i princip min dag i en kort sammanfattning.
Nu ska jag tvätta bort sminket och så småningom gå och lägga mig, det ska bli hur skönt som helst att bara få sova efter en bra men lite stressig dag.
Sov gott sen alla fina, STOR kram! hihi ♥

Emma idag! Härlig bild va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0