Blackout

Ikväll har jag kollat på tv och läst i en deckare (svenska-projekt). Haha, segare. Det blev att jag satt kvar framför tv:n i 2 timmar eftersom min söta katt somnade med sitt lilla huvud i min hand och jag ville inte flytta på honom, det var ju så himla sött... ♥
Det är också ett gäng föräldrar från klassen hemma hos oss ikväll, de har någon diskussion om typ klassresan uppe i vardagsrummet.
... så här sitter jag ensam på nedervåningen och försöker komma på en viktig person att hålla ett tal om på engelskan, men har inga idéer... Vad finns det för intressanta människor i världen? Suck. Jag får väl sova på saken som man brukar säga ;)
Jaja men nu ska jag gå och tvätta bort sminket, vi hörs hörrni! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0