Shopping tomorrow

Ikväll har jag haft en syster-kväll med min storasyrra Jennifer, det var bara vi hemma så vi köpte pizza och kollade på Doctor Who. :) Jag åt passionsfrukt till efterrätt också, sååååå himla gott!
Vad har ni gjort ikväll?

Imorgon ska jag åka in till stan vid typ kl 11 och shoppa med mamma och mina syrror, det ska bli ritkigt nice för jag har inte köpt något till mig själv på ett tag. Jag måste verkligen ha nya tights, jag förstår inte vart alla försvinner! Det måste vara någon i min familj som rotar runt i tvättkorgen och snor alla mina tights helt skadeglatt, haha... :P
Efter det ska vi i alla fall träffa mormor och luncha med henne tror jag. Jag är nog hemme någon gång på eftermiddagen, så vi ses väl då!
Ha det bra hörrni, pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0