Lördag den 8/1

Nu är jag tillbaka, haha. En väldigt kort paus bara, men ändå.
Idag har jag vart på IKEA med mamma, vi införskaffade lite olika saker som vi behövde och jag köpte också en söt liten lampa, kan visa en bild på den sen.
Jag kom hem helt utmattad för lite mer än en timme sen, vi hade vart borta rätt länge och jag hade ont i ryggen, så det var skönt att komma hem. Det är så jobbigt att gå omkring ute i snömodden nu också, det blir liksom ett steg framåt och ett halvt steg tillbaka hela tiden...

Har ni haft en bra dag då finisar? ♥
Nu ska jag gå och ta nåt att äta tror jag, men vi ses lite senare! Pusspuss

Visst är den söt? Jag menar den lilla lampan alltså :) IKEA, 99:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0