13.01 - Hemma

Hejhej! :)
Idag var jag uppe relativt tidigt, skulle ju gå till kyrkan med Wilma som sagt. Ni kanske tycker att jag går dit ofta, och det kanske stämmer, men nu har jag gått på så många gudstjänster som man behövde som konfirmand.
Jag kom hem för typ en 50 min sen, och här pågår verkligen städning för fullt. Mina föräldrar har nämligen bestämt sig för att nu är det dags att slänga ut granarna och ta undan juldukar, tomtar och änglar. Så då blev det så.

Vid två ska jag tydligen in till stan med familjen igen, för att kolla på en till teater. Jag vet, den tredje på en vecka. Men det är min familj i ett nötskal! ;)
Jag vet inte när jag är hemma, men typ senast vid sju säkert. Och imorgon är det skola... åh vad kul. Absolut. Som jag har längtat. Höhö...

Ses, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0