Planer för bloggen i sommar

I sommar kommer jag att vara borta en hel del på konfaläger, semester, kanske kompisars land m.m. Och då kommer jag nog inte alltid ha så bra tillgång till internet, och jag kommer nog inte heller vilja slösa tid på att blogga när jag är borta någon annanstans med annat att göra... Så för det mesta kommer det antagligen att stå tomt här när jag är bortrest i sommar.
Och om bloggen är lösenordskyddad i perioder i sommar så är det i så fall för att jag är bortrest och inte kan ha koll på den, så att ni vet! Och då lyfter jag lösenordskyddet så fort jag är hemma.

Sådärja, nu vet ni det om ni nu orkade läsa det. Ville bara göra det klart så att ni fattar hur jag tänker inför sommaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0