Livet förändras vart jag än går



Nu sitter jag vid mitt öppna fönster, jag fångade några ögonblick av den underbara kvällssolen därute på bilderna ovanför som ni kan se. Åh, det är så fint. Jag lyssnar på min sommar 2011-lista på Spotify också, måste säga att jag tror den kommer bli ganska sönderlyssnad, haha. Men jag har fyllt den med det bästa av det bästa, så jag kanske inte tröttnar så fort ändå!

Det känns bra med sommarlov snart, men också konstigt. Hela åttan har gått svindlande fort och efter sommaren börjar allt bli på riktigt. På ett sätt kommer det säkert vara kul, men på ett sätt läskigt. Så många viktiga beslut att ta, så många människor som blivit en del av ens vardag men som alla kommer att försvinna åt olika håll om ett litet år. Konstig tanke, va?
Jaa sånt går jag och funderar på ibland kan man ju konstatera, haha. Nej men jag behövde bara tänka högt lite, även om jag av princip är emot tankebloggar.
Men nu ska jag nog ta lite té och börja förbereda lite för imorgon. Lägga fram kläder, fundera på frisyr m.m.
Vi ses senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0