22.33 - Hemma

Nu var det ett tag sen jag bloggade va, haha? Anledningen är som ni kanske förstod att jag var lite upptagen. Först var ju Fanny här i några timmar, vi pluggade en del men gjorde även annat som att kolla i tidningar, lyssna på musik och måla naglarna m.m.
Sen vid ca kvart i sju åkte jag in till stan med mamma för att gå på en grej på konserthuset som hon hade fått två biljetter till, det var rätt mysigt :)

...Och nu är jag hemma! Skulle helst av allt vilja slänga mig i sängen och bara sova, men måste fortfarande fixa några bitar till på mitt förbannande tal, som förresten kommer gå åt helvete. Roligt! Menmen, jag klarar mig ganska bra på några få timmars sömn om jag får gå på kaffe under resten av dagen, haha.

Sovgott hörrni, vi hörs imorgon med förhoppningsvis lite bättre bloggning! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0