Dagens planer

Godmorgon, vet ni vad jag sysslar med denna lördagsmorgon? Min beskrivning av mitt sportlov på franska, haha... Kul!! Men jag har verkligen inte pluggat alls under lovet och nu när vi är inne på de sista två dagarna har min ångest över det hunnit ikapp mig... Så nu har jag i alla fall gjort en asbra franska-text med bilder för att känna mig lite duktigare, haha... Men jag har fortfarande massor av matte att göra :(

Hur som helst, matten får vänta! För idag har jag nämligen inte tid med så mycket plugg. Vid ett ska nämligen jag, mamma och min syrra Jennifer gå ut på en härlig promenad i solskenet, vi ska gå till typ Liljeholmen eller Aspudden och åka vidare in till stan därifrån. Där ska vi sen möta mormor och Johanna och lyssna när pappa sjunger någon viktig grej med sin kör och sen typ fika!
IKväll blir det lyxig restaurang-middag för att fira Johanna som inte kunde komma hem igår när hon fyllde år. Så det är i princip min dag!

Oj vilket långt jobbigt inlägg, men jaja. Nu ska jag hoppa in i duschen, vi ses! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0