Den transparenta

Tja! Nu är jag hemma från skolan igen efter en rättså lyckad tisdag, vädret har ju hållit sig soligt och varmt vilket också bidrog till att mitt humör höll sig uppe.
Haha, kan ni gissa vad jag ska göra nu då? Äta såklart, som alltid nästan när jag eftermiddags-bloggar. Sen: ut i vårsolen igen för att möta upp Moa och åka till keramiken.
Har ni haft en bra tisdag? ♥

Här har ni min outfit för dagen:


Transparent vit skjorta - Ginatricot, vit bandeau under - Bikbok, jeans - Cubus, brillor - Monki, och mina röda Converse (haha och jag har mitt hår i en tofs så det är därför det ser muppat ut!)

Idag körde jag som ni ser på min transparenta skjorta helt knäppt upp i halsen :) jag tycker det är så fint när man har transparent på sig, för då blir det täckande men man visar ändå bh:n/benen lite under, om ni fattar, haha? jaja hur som helst så är det ju snyggt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0