Fredag!

Woho äntligen en dag som är värd att hoppa ur sängen och möta, haha. Fast synd är det ju att det blev sånt slaskigt snöoväder... Typisk svensk vårvinter.
Jag tror hur som helst att den här dagen kommer bli bra, vi har nämligen ingen idrott som är sista lektionen, så då slutar vi efter lunch! Fast det är lite tråkigt på ett sätt för vi skulle ha åkt skridskor... Men ishallen var trasig. Fast vafan, man klagar ju inte liksom!

Sedan ikväll blir det tjejmiddag och myskväll hos Wilma för att fira hennes födelsedag, kul! :)
Ha en bra fredag hörrni, pussilussi ♥

Haha just nu! Ni får inte se mina trötta, trötta ögon så jag satte på mig mina nya solisar som både Emma & jag köpte igår. Kan visa bättre bilder på dem senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0