Fredagsfrukost


Oh, härliga fredag. Jag har haft en lugn morgon, sov ut och sen när jag skulle fixa frukost så blev jag så sugen på pannkakor, så jag vispade ihop en smet och stekte några! Sen när jag väl var i farten kokade jag kaffe också, så det blev en rejäl frukost (syns på bilden över) och nu är jag proppmätt! :)

Jag tänkte ta en lång härlig dusch nu, och sen måste jag tyvärr sätta igång med plugget, har mycket att göra så en stor del av dagen lär väl gå åt till det... Men jag ska försöka hinna med bloggen ändå! Kika in här vid halv tolv, då kommer det upp ett mode-inlägg!

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vad gott :D

2011-03-25 @ 11:12:16
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0