LONDON 2011


Flygplansutsikt på väg till London!

Glad tjej på planet :D

Framme i London! Det var lördag och vi träffade släkten och gick runt på lite olika ställen, lunchade och var på teater. Den bedårande lilla ungen heter Ellie och är min kusins dotter (de bor alltså i England för er som inte visste det)


Solsken på Big Ben...

Piccadilly Circus!

Oj vad vi åt när vi var där, haha... Allt från riktig japansk sushi till traditionell engelsk mat som ni ser på bilderna!

Johanna och mamma. Det var så fint väder! Solen sken, blommorna blommade... Visst, det regnade lite ibland - but that's England for you ;)

Våren har hunnit så mycket längre i England än i Sverige... De blommande körsbärsträden, krokusarna, snödropparna och påskliljorna fanns överallt :)

Jag, mamma och Jennifer var på bio och såg Black Swan medan pappa och Johanna var på konsert. Filmen var fantastiskt vacker och fint gjord, men extremt hemsk och nästan läskig. Inget för dem som gillar lätta, komiska filmer, men absolut sevärd om man tål något tyngre! Såg ni förresten att Natalie Portman vann en oscar för bästa skådespelerska? Hon har ju huvudrollen i Black Swan och spelade jättebra!

Tog en shoppingtur på Oxford Street... Det här är bara en sneakpeek på det jag köpte, kan visa er bättre bilder senare om ni vill? :)

Utsikt från högt, högt uppe i St Pauls Cathedral...

...och slutligen de två sista bilderna från uppe på samma plats.

Det var en underbar resa och jag saknar redan London så att det inte är sant. Jag vill flytta dit! Kanske lite osannolikt, men jag kommer i alla fall tillbaka snart London, lita på det!

Kommentarer
Postat av: vicki

gilla,gilla gillaaa!!!! <3

2011-03-01 @ 14:08:38
URL: http://callmevicki.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul det ser ut och skönt att få känna på lite vår!



Visa inköpen btw! Jag är nyfiken... :)

2011-03-01 @ 14:59:40
URL: http://fanvadbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0