Lördag den 5/3

Idag har jag haft en heldag på stan!
Efter pappas konsert så gick jag, mamma Jennifer och mormor och fikade på café Panorama i översta våningen på Kulturhuset. Sen gick vi och kollade lite på skor... Resultatet blev att jag kom fram till att jag definitivt måste köpa vita converse i vår!
Efter det sa vi hejdå till lilla mormor och mötte upp pappa och Johanna på Spaghettiopran Regina, ett ställe där man får en fin trerättersmiddag samtidigt som man kollar på opera, hahaha. Lite speciellt ställe liksom, men det var mysigt. Och gissa vad som hände mig då? Jo, jag blev såklart utvald som statist och fick gå upp på den lilla scenen och typ krama en främling, haha det var väldigt komiskt och väldigt pinsamt. Kanske en början på min lovande karriär som operasångerska, hehe..? Eller inte ;)

Jaja så jag kom hem för ett tag sen och nu ska jag snart gå och lägga mig, är så trött för jag sov fett dåligt inatt. Så godnatt hörrni, vi ses imorrn! ♥


På café Panorama i eftermiddags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0