Min dag + min outfit

Toodles!
Min torsdag har varit bra men väldigt lång. Först var det ju skola, sen drog Emma och jag till stan där vi shoppade lite till oss själva + present till Wilma, och försökte sälja hjärt&lungfonden grejerna vilket inte gick bra... Vi sålde bara två st, för det var ju ingen som ville stanna och börja plocka fram pengar i det jävla regnet!

Sen åkte jag direkt till kören som var rätt bra, vi har börjat med bl.a. "I will always love you" nu så det är ju kul. Nu ska jag snabbt äta upp min macka och sen hoppa i duschen. Hoppas ni har haft en bra dag, vi ses imorgon!

Dagens outfit:

Tröja - Bikbok, Snickarbyxor - H&M, Tights - Lindex + ett par andra under, Converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0