Min outfit för dagen!



Byxdress - laredoute.se, kofta - Bikbok, klocka - vet ej hittade den hemma, armband - från Vicki, gamla ringar - också hittade här hemma, och på fötterna mina röda converse som används flitigt just nu!

Det var dagens det, några åsikter? :) Btw, nej jag stod inte ute i trädgården fem i sju imorse och fotade, utan klockan har stannat. Men jag tyckte den var fin så jag använder den som smycke idag!

Sen senaste inlägget har jag bland annat vart och köpt lunch + godis som jag äter nu, hihi, och även skrivit en bra bit på mitt tal. Men det tar bara knappt 2 minuter att läsa det så jag måste nog jobba lite mer på det, behöver en paus just nu bara.
Ikväll ska jag in till stan med familjen för att gå på restaurang, jag älskar såklart lyxmat så det kommer nog bli nice! Jag får se om jag bloggar innan dess, men om inte så vet ni varför. Ha en bra kväll, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0