Så var ännu en helg slut...

Nu har jag pluggat en del matte och även skrivit recension på en film på franska, som jag hade i läxa alltså. Har även ätit middag och sagt hejdå till Johanna och hennes pojkvän, Johanna drar ju som vanligt efter helgen tillbaks till Uppsala där hon pluggar.
Så nu när Jennifer är borta i Frankrike också känner jag mig för första gången verkligen som ett ensambarn! Lite skum känsla, att mina systrar har gått ut gymnasiet, rest runt i världen (mest Johanna iofs), valt yrke och i Johannas fall börjat plugga till det, medan jag är kvar i Mälarhöjden och inte ens har gått ut grundskolan. Jag vill också spontanresa, hoppa på ett tåg och vakna i en annan stad. Men det får nog vänta några år...

Men nu måste jag skriva ut ett papper och packa till imorrn, ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll. Vi ses väl imorrn eftermiddag, puss på er!

Bjuder på en riktig sommarbild, från i somras på västkusten i Norge. Tycker den symboliserar min längtan bort på ett ganska bra sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0