Sista ledighetsdagen...

Söndag idag... Inte den bästa dagen eller vad säger ni? Men ändå mycket bättre än måndag för man är ju fortfarande ledig! :) Haha jag blev faktiskt lite sur imorse när jag märkte att klockan var en timme mer än jag trodde, det är ju sommartid nu men det visste inte jag...

Hur som helst, nu ska jag sätta på min städ-lista på Spotfiy (oh yes, jag har en lista för i princip allt) och städa upp ordentligt i mitt skitiga rum. Sen får jag se vad jag hittar på! Är förkyld, och jag ska även bort ikväll så jag kommer nog vara hemma en del nu på dagen också. Har ni några roliga planer för den här dagen då (eller tråkiga planer för den delen, haha...)?

Haha halv hoppbild?

Kommentarer
Postat av: vicki

sv:: hihihii jag vet, kanske ska bli min nya grej eller?? :D <33

2011-03-27 @ 14:01:10
URL: http://callmevicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0