Stadstur med Fanny

Nu är jag hemma igen efter några timmar på stan med Fanny. Vi sprang runt lite här och var runt centralen, hon hittade en fin tröja och jag köpte lite olika småsaker, bl. a. bandeau-bh:n som jag visar här nedanför.
Vädret var fint också, vi blev till och med glassugna så vi köpte varsin fin (dyr) glass på Yoghurt shopen i Gallerian. Det är vårt typiska glass-ställe ;) Så himla gott!

Har ni gjort nåt kul idag då?
p.s: Har fotat min outfit, så jag lägger upp den inom kort!


Bandeau-bh från Bikbok, 99 kr. Jag köpte en likadan fast svart för länge sen, och jag ääälskar dom verkligen, så söta! Som små bakelser, hihi ;)

Kommentarer
Postat av: vicki

sv1: vi kom in! :D filmen var som sagt annorlunda..

sv2: bilden föreställr mig! jag länkar dig som bonus för att di gissade rätt! hihi :D



bh:n är verkligen urgullig! tror jag ska ta och skaffa en sån ;D <3

2011-03-20 @ 21:45:56
URL: http://callmevicki.blogg.se/
Postat av: vicki

sv1: vi kom in! :D filmen var som sagt annorlunda..

sv2: bilden föreställr mig! jag länkar dig som bonus för att di gissade rätt! hihi :D



bh:n är verkligen urgullig! tror jag ska ta och skaffa en sån ;D <3

2011-03-20 @ 21:46:11
URL: http://callmevicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0