Studiedag!


Blommor som jag fotade i rabatten igår! Det är alltid först när det blir vår som jag märker att det faktiskt är normalt att vara glad, inte deppig som man blir under den långa vintern. När solen skiner, blommorna blommar och snön smälter bort, då mår jag grymt bra!

Godmorgon, visst är jag uppe ganska tidigt trots studiedag? Det finns en anledning: Jag vaknade till lite vid kanske kvart över åtta och såg solen skina in genom glipan mellan gardinerna och fönstret. Så då gick jag upp och drog bort gardinerna och solen bara vällde in på mig, och snön hade smält bort ännu mer ute i trädgården! :D
Så då kunde jag helt enkelt inte gå och lägga mig igen...

Men nu ---> frukost! Vi ses snart, jag lovar att försöka hinna med bloggen så mycket som möjligt idag! pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0