21/3 2011

Idag har min dag vart sådär, jag trodde det skulle bli kul eftersom vi hade filmdag och skulle filma egna filmer, men det var lite svårt att försöka samarbeta med alla för vi ville ju olika saker... Men reultatet blev ändå ganska bra!
I eftermiddag tänkter jag mest slappa, men måste också försöka komma på vad jag ska hålla tal om på svenskan... Usch jag hatar att hålla tal, och det känns som att vi gör det ganska ofta också, haha. Men jag antar att det är bra träning!


På tal om helt andra saker, så fick jag en läsarfråga idag som jag besvarar här:




helena om 11.18:
vart går du på kör nånstans? :)
Svar: Jag går på en kör som heter Laetitia (via Kulturskolan) och vi tränar på torsdagskvällar i Gustav Vasaskolan vid Odenplan! Lite mer info finns här :)

Två bilder från idag! Vicki är fin och jag ser ut som en gammal kärring, men jaja jag bjuder på den ;)

Kommentarer
Postat av: vicki

nej bea du ee skit söt! föresten, jag snor bilderna XD <33

2011-03-21 @ 20:38:54
URL: http://callmevicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0