Dare to dream


Oops, det blev visst ingen bloggning under eftermiddagen, men jag var upptagen, utvecklingssamtalet och stallet och sen middag med pyttelite tid emellan allt.
Hur som helst, jag har haft en asbra dag! Det enda lilla felet jag kan hitta är att det är något litet fel med min mellanslagstangent, för man måste verkligen slå ner på den för att den ska reagera, sådetblirbarasåhärhelatiden, ochdetgårjutypinteattläsa? Haha, I-lands problem?

Nu ska jag skita i plugget som jag borde göra och kolla på TV istället, bra beslut där. Förnuftigt. Menmen, allt kan ju inte kretsa kring skolan för vad blir det för liv?
Goodbye my lovers, goodbye my friends... Vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0