Vårkänslor

Jag satt vid skrivbordet med matten och försökte koncentrera mig, men det gick inte. Så då fick jag ett infall, som jag får ibland. Jag svepte in mig i en filt, tog mitt ritblock och en blyertspenna och satte mig ute i solskenet på verandatrappan och ritade.
Det var så himla skönt, jag lyssnade på fåglarna och hörde smältvattnet rinna nerför stuprännorna och jag fick verkligen vårkänslor! Jag ritar/målar alltid som bäst på våren, jag blir så inspirerad... Det är ganska fantastiskt vad några få plusgrader och lite solsken kan göra för humöret efter en lång vinter, eller vad säger ni? Åh jag hoppas det här vädret håller i sig! :D




Titta, gräs! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0