Det är ju i alla fall fredag


Det är så fint nu när träden börjar blomma! Fotad i trädgården.

Tjena pruttar, har ni haft en bra dag?
Min var väl okej fram tills idrotten då vi skulle orientera. Det brukar gå bra för mig men idag gjorde det verkligen inte det så det kändes ju rätt ut sagt som en ganska sugig avslutning på skolveckan. Menmen, det var en rolig cykeltur hem med några tjejer i alla fall så då blev jag på bättre humör!

Ikväll ska föräldrarna i klassen ha en sorts cykelfest och cykla runt till olika hus och äta förrätt, varmrätt och efterrätt. Så jag och min kära tjockiskompis Fanny ska äta pizza hos mig och sen drar vi antagligen hem till någon annan, kanske Vicki. Det är väl kvällens planer det!
Nu blir det en dusch och sen mellis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0