Det börjar tära på krafterna


Jag är verkligen dålig på att prioritera. Har nämligen inte pluggat ett enda dugg sen jag kom hem, jag var på för dåligt humör och är det fortfarande faktiskt. Men det är ju ingen ursäkt, nej nu blir det middag och fanemej vad jag ska plugga efter det! Hehe...
Äh jag tror jag satsar på matten ikväll och sen skiter vi i resten och gör nåt kul istället. Försöker intala mig själv att jag är en sån där härlig människa som aldrig pluggar särskilt mycket och ändå lyckas fenomenalt, men vi får väl se hur det går med den teorin haha!

Det här är nog sista inlägget för idag om jag ska vara realistisk, vi hörs imorrn med nya krafter som man brukar säga! (eller brukar man kanske inte det?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0